Pratite nas

Inovacije

Nova poslovna ideja: Jeste čuli za glamping?

U moru prodavnica zdrave hrane i frizerskih salona razmišljate kako biste mogli da pokrenete dobar privatni biznis? Predstavljamo vam glamping, novi svjetski hit, koji osvaja svijet, pišu Poslovne novine.

Šta je zapravo glamping?

Ukratko, glamping je spoj luksuznog turizma i glamura, komfora, kampovanja i prirode. Koncept je osmišljen u Velikoj Britaniji prije desetak godina, a u posljednje vrijeme postao je popularan u Americi, Francuskoj i Holandiji. Mnogi ljudi koji žive na selima ili na planinama, a imaju velike farme, u svom dvorištu postavili su šatore, ali ne bilo kakve.

U njima nisu vreće za spavanje, i ne osjeti se miris zemlje i trave. Kreveti su pravi, posteljina svilena, vatra upaljena, a večera spremna. Praktično, kao u svakom luksuznom hotelu, osim što ste u šatoru, daleko od grada, buke i komšija. Hrana je uglavnom domaća koju pripremaju vlasnici imanja, odnosno šatora, a noćenje košta od 100 eura pa čak i preko 1.000 eura u zavisnosti od lokacije i veličine smještaja.
U nekim šatorima pronaći ćete čak i toalet i tuš kabinu, a najpopularnije destinacije su u džunglama, šumama, na planinama ili čak u pustinjama.

Ovo je sigurno grana turizma koja bi privukla strane turiste kod nas, s obzirom na to da većina njih traga za nečim jedinstvenim, drugačijim, za avanturom i adrenalinom. U našem regionu još niko nije pokrenuo ovako nešto, a prostora za glamping svakako ima. Na internet-stranici glamping.com možete postaviti fotografije svog kampa, navesti lokaciju, cijenu i sve ostale podatke, i čekati poziv upućen baš vama.

Nastavi čitati
Komentari

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Reklama

Preporučujemo

Facebook

Reklama

Aktuelno